Creatieve communicatie over duurzame producten, diensten, ontwikkelingen en transitie

Dat is: communicatie zoals je die overal kunt krijgen, maar dan met heel veel ervaring op gebied van duurzaamheid. En waarom werkt dat? Omdat wij met veel opdrachtgevers en doelgroepen gewerkt weten we wat werkt en brengen we elke keer opnieuw duurzame doelen em ambities goed voor.
We nemen het publiek mee en zorgen effectief voor kennisvermeerdering én als dat gewenst is voor gedragsverandering. Dat doen we niet door ons te richten op het moeten, maar op het willen, en daarmee verkrijgen we echt en blijvend resultaat voor de duurzame doelen én de opdrachtgever.

Communicatie duurzaam

Hoe kunnen we de communicatie van onszelf en onze klanten duurzaam maken? Dus: onze bedrijfsvoering vergroenen, en communicatiemiddelen duurzaam produceren? Groene stroom gebruiken op kantoor, en goodies van innovatieve duurzame materialen in plaats van al die plastic goodies. Wat is er mogelijk? Neem contact op! En wat is leuker dan promo-materiaal vgemaakt van je eigen reststromen! Wij begeleiden het proces van afval naar duurzaam communicatiemiddel dat helemaal staat voor jouw bedrijf of organisatie, en ook helemaal staat voor jouw duurzame kernwaarden en ambities . Meer weten? Wij gaan hier graag mee aan de slag! Neem direkt contact op!

ECOCOOL-artikelen en content voor jouw media

Casper Gijzen auteur green marketing en duurzame innovatieVoor (corporate) magazines, print en online, maken we ECOCOOL artikelen, columns en gastblogs of interviews over duurzame innovatie. Complete, inspirerende, visueel aantrekkelijke content die jouw lezers enthousiast maakt voor duurzame ontwikkelingen!

Neem contact op om te bespreken hoe dit voor jou kan werken.

Spreker, presentator, discussie-begeleider, facilitator, dagvoorzitter, jurylid

Een visueel en enthousiast verhaal over duurzame innovaties en green marketing, met bekende voorbeelden zoals Tesla en Fisker, maar ook minder bekende maar minstens even tot de verbeelding sprekende voorbeelden en een vooruitblik naar de nabije en de verdere toekomst van duurzaamheid. Ook gaan we in op de ontwikkelingen in jouw branche: aansprekende voorbeelden voor jouw publiek.

Een verhaal met relevante, inspirerende, visueel aantrekkelijke voorbeelden die iedereen enthousiast maken voor veranderen richting duurzaamheid!

Casper Gijzen green marketing en duurzame innovatieDuurzaam evenement, manifestatie, festival, congres? Casper Gijzen heeft kennis van zaken en presenteert  de onderdelen, leidt sprekers in, begeleidt panel- en zaaldiscussies over energietransitie, van-het-gas-stakeholder-bijeenkomsten, of is jurylid in duurzame (onderwijs-)competeties, enzovoort.

Neem contact op om je plannen te bespreken.

Boardroom sessie, MT-workshops, medewerkers-pit-stop-sessie

Green marketing: wat is het, en wat is de vertaalslag naar jullie bedrijf of organisatie? Op verschillende niveau’s behandelen we duurzaamheidsprincipes, duurzaamheids-communicatie, green marketing, duurzame intwikkelingen en trends of een vooruitblik. neem contact op als je hiernaar op zoek bent.

Wil je nog dieper in de materie en op strategisch niveau sparren over zaken als: duurzaamheids-communicatie; je duurzame reputatie en geloofwaardigheid; afbreukrisico’s; het vermijden van greenwashin; het ambassadeur zijn, zowel binnen als buiten, van je duurzame kernwaarden, je duurzame product, dienst, proces en mensen; het partneren met doelgroepen: je klanten, je leveranciers,  eigen werknemers?
Dan doen we dat onder de naam Duurzability strategische duurzaamheids-communicatie. Je kunt meteen via Ecocool contact opnemen, of eerst een kijkje nemen op onze Duurzability website.